پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با ۷ روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید
نوشته شده در دو شنبه 28 آذر 1391
بازدید : 501
نویسنده : رضا بهجتی

   با ۷ روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید


 

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که: « امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

 

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

 
برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.
 
محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.
 
قبل از خواندن این ۷ واکنش، لازم است به ۲ نکته مهم توجه کنید :
 
۱ -  این واکنش ها بر اساس افراد راست – دست نوشته شده اند و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.
 
۲ - منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.
 
واکنش های چشمی
 
۱ - بالا – سمت راست : نشانگر جستجو و بازسازی رویدادی تصویری که در گذشته رخ داده است.
 
۲ -  بالا – سمت چپ : در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید.
 
۳ - مستقیم – سمت راست : بخاطر آورن صوتی که در گذشته شنیده شده است.
 
۴ - مستقیم – سمت چپ :‌ در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.
 
۵ - پایین – سمت راست : صحبت کردن شخص با ضمیر داخلی اش
 
۶ - پایین – سمت چپ : به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی
 
۷ - چند حرکت و یا بدون حرکت : ممکن است شما سوالی را از فرد مورد نظر بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این بدین معنی است که فرد دارد سوال و جواب را به صورت تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.
 
 

به خاطر داشته باشید که این واکنش ها برای تمامی افراد یکسان نیستند و ممکن است استثناهایی نیز وجود داشته باشد، ولی همین الان می توانید آنها را با همسر و یا دوستتان تمرین کنید.


:: برچسب‌ها: با ۷ روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید , چگونه ذهت اطرافیانمان را بخوانیم ؟ ذهن , مغز ,



دیسک کمر و علائم آن
نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391
بازدید : 516
نویسنده : رضا بهجتی

 دیسک کمر و علائم آن

کمردرد

بیماری دیسک کمر یکی از بیماری‌های ناتوان کننده‌ای است که متاسفانه امروزه شیوع بالایی پیدا کرده است و بسیاری افراد از ابتلا به آن رنج می‌برند. از طرفی با وجود گسترش وسیع علم پزشکی، روش‌های تشخیص و درمانی جدید و موثری برای آن پیدا نشده است و بی‌توجهی به آن و پیشرفت بیماری می‌تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته است.

 

 بیماری دیسک کمر چیست؟

در حالت کلی منظور از بیماری دیسک کمر، در رفتگی با بیرون زدگی قسمت مرکزی یا هسته دیسک می‌باشد که با پارگی‌های کوچکی که به‌صورت شیارهای باریکی در اطراف آن، کم‌کم ایجاد می‌شود همراه است. این بیرون زدگی‌ها و دررفتگی‌ها روی ریشه‌های عصبی پشت این دیسک فشار می‌آورند و باعث ایجاد درد و سایر عوارض می‌شوند.


:: برچسب‌ها: دیسک چیست ؟ , بیماری دیسک کمر و علائم آن , راه های درمان دیسک کمر , دیسک , دیسک کمر ,



شایعه ای برای پایان جهان در شب یلدا /2012
نوشته شده در چهار شنبه 22 آذر 1391
بازدید : 409
نویسنده : رضا بهجتی

شایـعه پـایـان جـهان در شـب یـلدا !

دروغی که هر چند سال یکبار رواج می‌یابد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است اما کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را  منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره گیری های برخی افراد از جهل مردم می دانند.

در این رابطه حتی مدت هاست شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر سال 2012 همزمان با شب یلدا در ایران در وبلاگ های مختلف و شبکه های اجتماعی مطرح می شود و هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد. البته از سوی کارشناسان علمی و به خصوص سازمان فضایی ناسا این شایعات تکذیب شده و حتی ناسا آن را شایعه ای مضحک دانسته است.

قضیه به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر سال 2012 برای نخستین بار با این ادعا آغاز شد که سیاره ای به نام "نیبیرو" که سومری ها آن را کشف کرده اند، در حال حرکت به سوی زمین است. ابتدا گفته می شد که این فاجعه در ماه می 2003 رخ می دهد و زمانی که این تاریخ گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد، زمان موعد به دسامبر 2012 تغییر کرد و به تقویم باستانی "مایا" که تحول بزرگ در زمستان سال 2012 را پیش بینی کرده بود، ربط داده شد، به همین دلیل هم تاریخ 20 دسامبر به عنوان روز موعود پیش بینی شد.

 

از دست ندهید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


:: برچسب‌ها: پایان جهان در 2012 , آیا جهان در شب یلدا به پایان میرسد ؟ , شب یلدا , اخرین روز جهان جهان در شب یلدا 2012 چه خواهد شد ؟ ,



16 نشانه HIV
نوشته شده در سه شنبه 24 آذر 1391
بازدید : 651
نویسنده : رضا بهجتی

16 نشانه HIV

 

 

 بعد از گذشت یک تا دو ماه از ورود HIV به بدن، ۴۰ تا ۹۰ درصد از افراد علائم شبه آنفولانزایی را  تجربه می‌کنند که سندرم حاد ویروسی (ARS) نامیده می‌شود.

اما گاهی اوقات علائم HIV سالها پدیدار نمی‌شوند--گاهی حتی یک دهه.

در مراحل اولیه عفونت HIV، هیچ نشانه متداولی وجود ندارد و ممکن است فرد مبتلا اصلاً از وجود بیماری در خود مطلع نباشد. به همین دلیل خیلی مهم است که در مواقع خاص مخصوصاً رابطه‌جنسی محافظت‌نشده یا استفاده از داروهای درون‌وریدی حتماً آزمایش بدهید.

در زیر به برخی از علائم وجود HIV در بدنتان اشاره می‌کنیم:

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . 
 

 


 


:: برچسب‌ها: HIV چیست ؟ , 16 نشانهHIV , علائم بیماری HIV , ,



عادت هایی برای افزایش طول عمر
نوشته شده در سه شنبه 23 آذر 1391
بازدید : 660
نویسنده : رضا بهجتی

یک خواب راحت باعث افزایش آرامش می شود

 

 

 

اگر نگاهی به تحقیقاتی که درباره اهمیت خوابیدن نوشته شده است، می کردید؛ متوجه می شدید که خوابیدن یکی از بهترین عوامل برای سالم بودن و عملکرد بهتر بدن انسان هاست. درسته که نمی خوابید اما در عوض به خیلی از کارهای عقب مانده تان رسیدگی می کنید، اما به عاقبت آن فکر کرده اید که کم کم کمبود خواب باعث آشفتگی روحی و جسمی تان می شود و در آخر از عمر ارزشمندتان می کاهد. بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد خواب و مرگ و میر این مسئله ثابت شده است که خواب کمتر از ۶ ساعت در هر شبانه روز خطر ابتلا به مرگ را ۱۲ درصد افزایش می دهد. این تحقیقات روی افراد ۲۵ سال تا ۶۰ سال انجام شده است. افرادی که کمتر می خوابیدند بیشتر در معرض مرگ با هر دلیلی بوده اند. بخاطر همین ۷ تا ۸ ساعت خواب شبانه به کاهش التهابات در بدن کمک می کند، به ما کمک می کند تا با استرس بهتر دست و پنجه نرم کنیم و همینطور خواب کافی به سیستم دفاعی بدن قوت می بخشد در نهایت از بدن ما در برابر بیماری های مزمن محافظت می کند. بعلاوه یک خواب شبانه درست و کافی به حافظه و بازدهی مغز بهبود می بخشد. مسئلهء جالب تر این است که بر اساس همین تحقیقات  ثابت شده که خواب شبانه بیشتر از ۹ ساعت خطر ابتلا به مرگ زودرس را بیشتر میکند. پس سعی کنید خوب بخوابید و در زمان خاص بخوابید.

نکته: بهانه نگیرید و عادت کنید تا سر وقت وارد رختخواب شوید! این کار نه تنها به شما کمک می کند تا به کارهای روزمره خود برسید بلکه می تواند ۷ سال به عمرتان بیفزاید.

 


:: برچسب‌ها: عادت هایی برای افزایش طول عمر , بهترین رفتار ها , بهترین عادت ها ,



دانستنی ها
نوشته شده در سه شنبه 22 آذر 1391
بازدید : 555
نویسنده : رضا بهجتی


 

 1. اگر بینی خود را بگیرید، امکان ندارد بتوانید زمزمه کنید.

 

 2. وقتی شیشه می شکند، ترک های آن باسرعت 3000 مایل در ساعت حرکت می کنند.

 

 3. در هر دقیقه حدود 200 نوزاد در جهان متولد می شوند.

 


:: برچسب‌ها: بهترین دانستنی ها , دانستنی های خوب , دانستنی ها , جالب ترین دانستنی ,



دلیلی برای نوشیدت اب
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1391
بازدید : 656
نویسنده : رضا بهجتی

آیا ما انسان ها به طور روزانه به نوشیدن هشت لیوان آب احتیاج داریم؟ می دونستید که تا حالا دلایل بسیاری برای مرطوب شدن بدن وجود داشته که بهترین آن نوشیدن آب محسوب شده است، اما چرا؟

 

 

آب دمای بدن را تنظیم میکند

 گرمای ویژه اب  بسیار بالاست، این به معنیست که در برابر تغییر دما چه بالا و چه پایین مقاوم است. دما در میزان واکنش شیمیایی بدن تاثیر می گذارد. دمای طبیعی بدن، که می تواند بسته به شخص، خلق و خوی، و زمان اندکی تغییر کند، موثرترین دماست. در هوای گرم وقتی عرق می کنیم آب های بخار شده روی پوست خنکمان می کنند و وقتی هوا سرد است، رگهای خونی نزدیک پوست منقبض می شوند و آب و خون را نزدیک ماهیچه های ما برای فراهم کردن عایق بیشتر و جلوگیری از اتلاف گرما از بدن نگه می دارد.

 

 

آب مفصل ها را چرب میکند

بیشتر مفاصل ما متشکل از یک ماده شبیه زدهء تخم مرغ به نام ” مایع زلالی” است که به غضروف ها قوت می دهد و به علاوهء پاک کردن مواد زائد، از سائیدگی غضروف ها جلوگیری می کند. همچنین این مایع در نگه داشتن فرم اندام ما نقش بسزایی دارد زیرا آب در برابر فشار مقاوم است.

 


:: برچسب‌ها: دلیلی برای نوشیدن آب , آب , چرا آب مینوشیم ؟ , اگر آب نبود , مطالب بروز ,



10 نکته برای گرفتن تصمیات هوشمندانه
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1391
بازدید : 579
نویسنده : رضا بهجتی

 10 نکته برای گرفتن تصمیات هوشمندانه

 

 تصمیم گیری بخشی از کارهای روزانه هر یک از ماست و در طول شبانه روز هر کدام از ما در موقعیت هایی قرار می گیریم که ملزم به تصمیم گیری هستیم. دایره این تصمیمات از خردترین و ساده ترین تصمیمات روزمره تا مهمترین آنها را در برمی گیرد

 

به گزارش بانکی دات آی آر، تفکر غالب این است که براساس آنچه احساسات به ما می گویند و به سخن دیگر برپایه آنچه حس می کنیم، تصمیم بگیریم، اما مشکل اصلی این نوع رویکرد این است که اغلب تعصبات ما در این نوع تصمیم گیری به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه دخالت داده می شوند و در نهایت کار را خراب می کنند.

اما راه خلاصی از این تعصبات و رفتارهای غلط آگاه شدن نسبت به آنهاست. در صورتی که ما بدانیم کدام تفکرات اغلب نهادینه شده در ذهن ما غلط و نارواست، می توانیم بسیار سبک بال تر از گذشته تصمیم بهتری بگیریم.

این گزارش شما را هم از تعصبات و رفتارها غلط آگاه می کند و هم نکاتی برای تصمیم گیری بهتر به شما می آموزد:

 

به ادامه مطلب مراجه نمایید . 


:: برچسب‌ها: تصمیم گیری چیست ؟ , 10 نکته برای گرفتن تصمیات هوشمندانه , چگونه بهترین تصمیم را بگیریم ؟ , مطالب بروز ,



تلویزیون انلاین
نوشته شده در جمعه 17 آذر 1391
بازدید : 541
نویسنده : رضا بهجتی



بازدید : 598
نویسنده : رضا بهجتی

تأثیر مصرف روزانه سیب بر کنترل کلسترول بد در بدن

پروفسور ایرانی و متخصص تغذیه، مواد غذایی و علوم ورزشی در دانشگاه فلوریدا، با تحقیقات خود به اثبات رساند که مصرف روزانه سیب می‌تواند میزان کلسترول بد را در بدن پایین آورد.

دکتر بهرام ارجمندی معتقد است سیب میوه‌ای معجزه گر است که به واسطه ترکیباتی فیبری که دارد فواید بسیاری را به بدن انسان می‌رساند.

 

مطالعات بر روی حیوانات نشان داده بودند «پکتین» و «پُلی‌فنولز» موجود در سیب می‌تواند متابولیسم چربی را افزایش داده و از میزان تولید مولکول‌های التهاب آور بکاهد


:: برچسب‌ها: تأثیر مصرف روزانه سیب بر کنترل کلسترول بد در بدن , فواید سیب , سیب ,



نارنگی و هزاران خواص ...
نوشته شده در پنج شنبه 16 آذر 1391
بازدید : 640
نویسنده : رضا بهجتی

 نارنگی و هزاران خواص ...

 

نارنگی به خاطر داشتن فسفر زیاد و ویتامین‌های فراوان، باعث تقویت حافظه و هوش می‌شود و برای رفع بی‌اشتهایی و کاهش گرمای غریزی بدن نیز مفید است.

 

اگر از بی‌خوابی رنج می‌برید و شب‌ها نمی‌توانید خواب آرام و راحتی داشته باشید، متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند یکی دو ساعت قبل از خواب چند دانه نارنگی میل کنید.

کارشناسان تغذیه می‌گویند نارنگی به دلیل داشتن ویتامین‌های ث، آ و ب مفرح قلب است و می‌تواند اعمال قلب را تنظیم کند.

به گفته آنان، طبیعت نارنگی سرد است و مسکن خوبی برای سلسله اعصاب است. این میوه ادرار آور خوبی است و از این رو می‌تواند سموم بدن را دفع کند.


:: برچسب‌ها: نارنگی وفواید نارنگی , نارنگی میوه ای بی نظیر , بهترین میوه ,



10 خاصیت فوق‌العاده‌ی لیموترش
نوشته شده در پنج شنبه 18 آذر 1391
بازدید : 623
نویسنده : رضا بهجتی

10 خاصیت فوق‌العاده‌ی لیموترش

لیموترش می‌تواند روی رنگ و روی شما تأثیر بگذارد و پوست‌های کدر و تیره را روشن و خوش آب و رنگ کند. اگر می‌خواهید مقداری کالری بسوزانید به سراغ لیموترش بروید؛ این ماده‌ی مغذی شما را به اندام دلخواه‌تان نزدیک می‌کند.

لیموترش سرشار از ویتامین C، اسید سیتریک و فلاوونوئید بوده و دوست سلامتی شماست.

لیموترش مانع از انباشتگی چربی‌ها می‌شود، احتباس آب را کاهش می‌دهد، به هضم غذا کمک کرده و با سرما خوردگی مقابله می‌کند و حتی در نظافت منزل نیز به کار می‌آید.

در این مقاله شما را با خواص اعجاب انگیز لیموترش بیشتر آشنا می‌کنیم. 


:: برچسب‌ها: لیموترش و فواید آن , لیمو تزش , کدام میوه ها جوش را از بین میبرند؟ ,



تعریف مواد مخدر
نوشته شده در پنج شنبه 16 آذر 1391
بازدید : 1044
نویسنده : رضا بهجتی

 تعریف مواد مخدر

 

مواد مخدر به آن دسته از ترکیبات شیمیایی گفته می‌شود که مصرف آنها باعث دگرگونی در سطح هوشیاری مغز شود

تاثیر موارد مخدر بر بدن انسان

مواد مخدر آن دسته از سلول‌های دفاعی بدن را که مسئول از بین بردن مهاجمان به بدن هستند، کاهش می‌دهد. هم‌چنین تمامی داروهای مخدر و روان‌گردان، سلول‌های مغز و نواحی مخـتـلف بـدن را تـحت تاثیر منفی خـود قـرار می‌دهند و تعادل شیمیایی بدن را بر هم می‌زنند .

انواع مواد مخدر

حشیش ، ماری جوآنا ، هروئین ، کوکائین ، ال اس دی ، اکستاسی ، کتامین ، متادون ، آمفی تامین ، قارچها ، جی اچ بی ، حلالها ، استروئیدها ، سرکوبگرها و مسکنها ، پی سی پی ، اکسی کنتین و تریاک


:: برچسب‌ها: مواد مخدر , انواع مواد مخدر , مضرات مواد مخدر , تعریف مواد مخدر ,



پیش از تشنگی اب بنوشید
نوشته شده در پنج شنبه 17 آذر 1391
بازدید : 747
نویسنده : رضا بهجتی

 پیش از تشنگی آب بنوشید!

 

آیا قهوه و لیموناد جایگزین آب هستند؟

قهوه و سودا جایگزین آب نیستند. در واقع اگر زیاد قهوه بنوشید بدنتان را
دهیدراته می کنید. ممکن است به دلیل آن که قهوه یک نوشیدنی مدر است باعث 
شود بدن آب از دست بدهد.

آیا تشنه هستید؟

تشنگی علامت نیاز به آب است. اما در بسیاری موارد تشنگی زمانی ظاهر می 
شود که بدن به مرحله دهیدراتاسیون رسیده است. پس بهتر است از قبل از آنکه 
تشنه شوید به بدنتان آب برسانید.

 

عملکرد آب در بدن

آب در هر واکنشی در بدن دخالت دارد. جزو اصلی هر سلول و همه مایعات بدن 
شامل خون ، لنف ، بزاق ، مایع مغزی نخاعی ، شیره روده ، شیره معده و 
پانکراس است.


:: برچسب‌ها: اب , چه موقع اب بنوشیم؟ , جگونگی اب اشامیدن ,



wifi چيست؟
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 723
نویسنده : رضا بهجتی

 

 مخفف كلمات Wireless Fidelity مي باشد و در حقيقت يك شبكه بي سيم است كه مانند امواج راديو و تلويزيون و سيستم هاي تلفن همراه از امواج راديويي استفاده مي كند. برقراري ارتباط با شبكه بي سيم شباهت زيادي به يك ارتباط راديويي دو طرفه (مانند بي سيم بليس) دارد.

آنچه رخ مي دهد به اين شكل است:

1.

يك مبدل بي سيم اطلاعات را به سيگنالهاي راديويي ترجمه ميكند و آنها را ارسال مي كند.
2.

يك روتر (router) بي سيم سيگنالها را دريافت و رمز گشايي مي كند و تبديل به اطلاعات مي كند. حال اين اطلاعات با استفاده از يك اتصال سيمي اترنت به اينترنت فرستاده مي شود.

اين فرآيند در جهت معكوس هم كار مي كند (آنچه بيشتر كاربران معمولي آنرا احساس ميكنند) يعني روتر اطلاعات را از اينترنت دريافت مي كند. تبديل به سيگنال هاي راديويي كرده و براي كامپيوتر هايي كه مجهز به سيستم بي سيم هستند ارسال مي كند.

امواج راديويي كه براي شبكه هاي بي سيم استفاده مي شوند با امواج راديويي به كار رفته در تلفن هاي همراه و واكي تاكي ها و مانند آنها تفاوت هايي دارد. آنها مي توانند امواج راديويي را ارسال و دريافت كنند و 0 و 1 ها (اطلاعات ديجيتال) را به امواج راديويي و بالعكس تبديل كنند. اما امواج راديوي wifi چند تفاوت قابل توجه با اين امواج راديويي دارند:

ــ انتقال اطلاعات با استفاده از امواج فركانس بالاي 2.4 گيگاهرتز يا 5 گيگاهرتز صورت مي گيرد. كه فركانس آن از فركانس امواج راديويي واكي تاكي تلفن هاي همراه و تلويزيون به مراتب بالاتر است. البته فركانس بالاتر اجازه حمل اطلاعات بيشتري را مي دهد.

ــ آنها از استاندارد 802.11 استفاده مي كنند كه با چند چاشني مختلف عرضه مي شوند و عبارتند از:

802.11a: اطلاعات را با فركانس 5 گيگاهرتز انتقال مي دهند و مي تواند اطلاعات را حداكثر تا سرعت 54 مگابايت در ثانيه ارسال كند. و اثر اعواجاج و تداخل امواج در آن بسيار كم است.

802.11b: ارزان ترين و كندترين استاندارد است و قيمت پايين سبب عمومي شدن آن شده است. اما امروزه با كاهش قيمت استانداردهاي سرعت بالا كمتر استفاده مي شود. و از فركانس 2.4 گيگاهرتز استفاده مي كند كه مي تواند با سرعت حداكثر تا 11 مگابايت در ثانيه به انتقال اطلاعات بپردازد.

802.11g: اين استاندارد هم از فركانس 2.4 گيگاهرتز استفاده مي كند اما سرعت انتقال اطلاعات آن به مراتب از 802.11b بيشتر است و تا 54 مگابايت بر ثانيه مي رسد.

802.11b: جديدترين استاندارد است كه به طور گسترده اي در حال رشد است و از نظر تئوري تا 54 مگابايت در ثانيه مي تواند اطلاعات را انتقال دهد اما در دنياي واقعي تا سرعت 24 مگابايت در ثانيه اندازه گيري شده است اما گزارشهايي هم از سرعت هاي 140 مگابايت در ثانيه وجود داشته است.

ــ امواج راديويي wifi مي توانند در سه باند فركانسي منتقل شوند به عبارت ديگر مي توانند به سرعت بين باندهاي مختلف «پرش فركانسي» انجام دهند. پرش فركانسي سبب كاهش تداخل مي شود و به شما اجازه مي دهد به طور همزمان با چند دستگاه ارتباط بي سيم برقرار كنيد.

همه دستگاهها و كامپيوترهايي كه مجهز به آداپتور بي سيم wifi هستند مي توانند از يك روتر استفاده كنند و به اينترنت متصل شوند اين اتصال راحت و نامرئي است و نسبتاً ارتباط امني است. اگر چه در صورت خرابي روتر يا استفاده افراد زيادي به صورت همزمان از حداكثر پهناي باند ممكن است قطع ارتباط رخ دهد.

در حاشيه: استانداردهاي ديگر wifi هم وجود دارند مانند 802.15 كه براي WPAN ها (يا شبكه هاي محلي خصوصي بي سيم) استفاده مي شوند و Wimax يا 802.16 كه مزاياي سيستم هاي بي سيم و سيستم هاي ارتباطي سرعت بالا را همزمان داراست. Wimax امكان دسترسي به اينترنت سرعت بالا به صورت بي سيم در فواصل دور را مهيا مي سازد.


:: برچسب‌ها: wifi چيست؟ , وایرلس چیست ؟ , وایرلس , wifi ,



بازدید : 2127
نویسنده : رضا بهجتی

 

آموزش جلوگیری از نفوذ دیگران به شبکه بی سیم یا وایرلس

اگر شما هم از استفاده کنندگان اینترنت بی سیم یا همان Wireless هستید، خواندن این مقاله آموزشی را به شما توصیه می کنیم.

 

برخی از استفاده کنندگان اینترنت بی سیم، اعلام می کنند که میزان مصرف واقعی آنها از اینترنت، کمتر از چیزی است که گزارشات مصرف نشان می دهد. یعنی شخص دیگری از اینترنت آنها استفاده می کند و خودشان خبر ندارند !

 

اینترنت بی سیم شما چه از طریق شبکه های بزرگ وایرلس تامین شود، و چه از طریق WiFi ، احتمال نفوذ و استفاده از آن توسط دیگران وجود دارد. البته شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت بی سیم ، از طرف خودشان امنیت را تامین می کنند. اما شما نیز به عنوان کاربر نهایی، باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا کسی نتواند از اینترنت شما به صورت غیر مجاز و مخفیانه استفاده کند.

 

شما هم اگر احساس می کنید که حجمی از اینترنت شما توسط شخصی غیر از خودتان استفاده می شود، باید یک بار دیگر مراقبت های امنیتی را کنترل کنید. شاید شخصی اکانت شما را هک کرده باشد و از اینترنت شما به صورت مخفیانه استفاده کند.

 

در این مقاله آموزشی، روش های جلوگیری از هک شدن اینترنت بی سیم را به شما خواهیم گفت :

 

1- اگر فقط خودتان با یک کامپیوتر از اینترنت بی سیم استفاده می کنید، مودم خود را در حالت Bridge قرار دهید تا امکان برقراری ارتباط دیگری وجود نداشته باشد.

 

2- در زمانی که از اینترنت استفاده نمی کنید، مودم خود را خاموش کنید.

 

3- رمز عبور خود را هرگز از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی، در اختیار کسی قرار ندهید. در صورت نیاز به این کار، رمز را به صورت حضوری یا تلفنی به او بگویید.

 

4- همیشه یک آنتی ویروس یا فایروال معتبر بر روی ویندوز خود داشته باشید و مرتب آن را آپدیت کنید.

 

5- اگر بنابر نیاز خود، از سیستم PPPOE استفاده می کنید، در تنظیمات شبکه خود، گزینه Mac Filter را فعال کنید.

 

6- از سرویس دهنده اینترنت خود بخواهید تا در صورت امکان، یک بار گزارشات مصرف شما را چک کند و در صورت مشاهده مک آدرس های متفاوت، آن را به شما اعلام کند.

 

7- اگر سرویس دهنده اینترنت شما امکان محدود کردن اینترنت تنها برای یک مک آدرس را دارد، از آنها بخواهید تا این کار را انجام دهند.

 

8- اگر در منزل یا محل کارتان از Hot Spot استفاده می کنید، آن را محدود به IP های شبکه خودتان کنید.

 


:: برچسب‌ها: آموزش جلوگیری از نفوذ دیگران به شبکه بی سیم یا وایرلس , راه های جلوگیری نفوذ دیگران به شبکه ی بسیم یا وایرلس , وایرلس ,



غذاهایی برای افزایش عمر
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 720
نویسنده : رضا بهجتی

 غذا هایی برای افزایش عمر

مواد غذایی سالمی که بو دارند
سیر

سیر به خاطر داشتن ترکیبات آلیسین، خاصیت آنتی بیوتیکی دارد؛ بوی خاص سیر هم به دلیل وجود همین ماده است. علاوه بر این، سیر اثر ضد انعقاد خون، جذب کننده و پایین آورندۀ فشار خون هم دارد. به خاطر وجود فلاونیدهای آنتی اکسیدانی موجود در سیر، این مادۀ غذایی ارزشمند نقش مهمی در پیشگیری از سرطان های گوارشی، بیماری های قلبی عروقی و کاهش میزان کلسترول خون دارد.


:: برچسب‌ها: غذا هایی برای افزایش عمر , غذا های مفید , بهترین غذا ها ,



پیشرفته ترین و قدیمی ترین شهر جهان
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 684
نویسنده : رضا بهجتی

 

پیشرفته ترین و قدیمی ترین شهر جهان
در روزگاران دور که بشر تازه یک‌جا نشین شده بود، شهری در سیستان پدید آمد که به گفته‌ی باستان‌شناسان به لحاظ بافت شهری، جمعیت، برنامه ریزی شهری و ... اولین شهر جهان بود.
در روزگاران دور که بشر تازه یک‌جا نشین شده بود، شهری در سیستان پدید آمد که به گفته‌ی باستان‌شناسان به لحاظ بافت شهری، جمعیت، برنامه ریزی شهری و ... اولین شهر جهان بود. شهر سوخته و تمدن هوشمند و خلاق آن با بیش از پنج‌هزار سال قدمت، به‌عنوان بزرگ‌ترین استقرار شهرنشینی در نیمه‌ی شرقی فلات ایران، نمونه‌ای منحصر به‌فرد و حکایت‌گر واقعی علم، صنعت و فرهنگ گذشته‌های دور این مرز و بوم می‌باشد.

:: برچسب‌ها: پیشرفته ترین و قدیمی ترین کشور های جهان , پیشرفته ترین کشور های جهان , قدیمی ترین کشور های جهان ,



بازدید : 14905
نویسنده : رضا بهجتی

 بلوغ

پيشگفتار

دگرگوني ها و پيشرفت جوامع بشري به گونه اي است كه اگر نهادهاي تعليمي و تربيتي بازنگري و بهسازي اجزاء خود را مورد توجه جدي قرار ندهند، سيل تحولات سبب تخريب بنيادهاي اساسي انديشه و عمل آنان خواهد گرديد. نظام آموزش و پرورش سرزمين اسلامي ايران مي تواند با تكيه بر مباني و اصول متخذه از فرهنگ غني اسلامي و باز سازي و بهبود مستمر برنامه ها و اقدامات آموزشي و پر ورشي اهتمام نموده و بارش باران تحولات را در مسيرهاي سالم زندگي و اصلاح هدايت نمايد تا ثمره شيرين آن كه ساختن نسلي مومن،انديشمند و پويا در قرن آينده است،رخ نموده وآثار خوشايند تغييرات بهينه در زواياي مختلف زندگي فردي و اجتماعي مردم به ويژه نسل جوان آشكار گردد.


:: برچسب‌ها: مشکلات نوجوانان در دروران بلوغ از همه لحاظ , مشکلات نوجوانان در بلوغ , مشکلات تحصیلی در بلوغ و نجوانی , بلوغ و نوجوانی , بلوغ ,



ایدز.اقدامات لازم در صورت مواجه با ویروس ایدز
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 817
نویسنده : رضا بهجتی

 اگر به هر دلیلی با ویروس ایدز مواجه شدید چه اقداماتی را باید انجام داد؟

 1-هر چه سریعتر با آب و صابون محل را شستشو بدهید.

 2-اگر مخاط آلوده شده بود با آب فراوان شستشو بدهید.

3-زمان وساعت تماس را یادداشت واطلاع دهید.

 4-بلا فاصله درمان به مدت حداقل 4 هفته علیه HIV شروع میگردد(حداکثر تا72 ساعت پس از آلودگی اثر بخش است)

 5-آزمایش HIV  در سه نوبت( هفته ششم وماه سوم وماه ششم )

 6-انجام آزمایشات(Lft,CBC,BUN,CR , BS, در خانمهاBHCG) قبل از شروع درمان

 7-از اهداء خون واعضاء خوداری نمایند همچنین در خانمها علاوه بر موارد مذکور توصیه میگردد تا از بارداری وشیردهی پرهیز نمایند.

 8-اگر جواب آزمایش مثبت بود 12 ماه درمان انجام میگردد.

9-" اگر آلودگی از طریق سوزن باشد توصیه میگردد تا تدابیر لازم جهت آلودگی به ویروس هپاتیت هم انجام پذیرد مانند تزریق بلا فاصله ایمونوگلوبولین و واکسن همزمان در دو نقطه متفاوت و انجام آزمایشات مربوط به ویروس هپاتیت"


:: برچسب‌ها: ایدز چیست ؟اقدامات لازم در صورت مواجه با ویروس ایدز , اقدامات لازم برای پیشگیری از ویروس ایدز ,



پاسخ تمرینهای فصل دوم
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 1614
نویسنده : رضا بهجتی

 پاسخ تمرینهای فصل دوم

1- پاسخ دهید:

الف- چرا دیواره شیشه ای مخزن دماسنج باید نازک باشد؟

ب- چرا آب مایع مناسبی برای استفاده در خنک کردن موتور اتومبیل است؟

پ- چرا در زمستان هنگامی که سطح آب دریاچه یخ می بندد، با افزایش ضخامت یخ آهنگ افزایش ضخامت یخ کند می شود؟

جواب الف- شیشه عایق گرما است و اگر دیواره مخزن دماسنج کلفت باشد، مانع از رسیدن سریع دمای محیط به مایع داخل دماسنج شده و اندازه گیری دما را مشکل می سازد. ضمناً اگر اختلاف دمای محیط و دماسنج زیاد باشد، ضخامت زیاد دیواره مخزن موجب شکستن آن می شود.

جواب ب: گرمای ویژه آب بسیار بالا است، به این علت در هر چرخش به دور موتور در حال کار، مقدار زیادی از گرمای آن را گرفته و از طریق رادیاتور به محیط می دهد. به این ترتیب از بالا رفتن دمای موتور به راحتی جلوگیری می شود.

جواب پ-یخ عایق گرما است. با افزایش ضخامت یخ روی آب دریاچه، تبادل گرمایی بین هوای سرد محیط و آب زیر یخ کاهش پیدا می کند. در نتیجه عمل منجمد شدن لایه های زیر یخ نیز کندتر می شود.


:: برچسب‌ها: پاسخ تمرینات آخر فصل دوم فیزیک اول دبیرستان , پاسخ فیزیک اول دبیرستان , دما و گرما ,



بازدید : 31477
نویسنده : رضا بهجتی

 دما هايي كه در گستره ي كار دما سنج جيوه اي و الكلي نيست دما را چگونه و با چه ابزاري مي توان اندازه گرفت؟                                              جواب: برای اندازه گيري دما در گستره هاي متفاوت ، دماسنجهای مختلفي که از تکنولوژي هاي خاص استفاده مي کنند ، استفاده مي کنند.به مثالهاي زير توجه کنيد: 

دستگاههاي دماسنج ديجيتالي جهت فواصل دور و نزديك: ازاين نوع دماسنج جهت اندازگيري دماي کوره استفاده مي شود و اساس کار آن بر پايه طيف نوري ساطع شده از کوره است. 


:: برچسب‌ها: فیزیک اول دبیرستان , پاسخ فعالیت ها و تمرینات فصل دوم فیزیک اول دبیرستان ,



وظایف نیمکره راست و چپ مغز
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 5509
نویسنده : رضا بهجتی

 مغز انسان

وظایف نیمکره راست و چپ مغز

نیمکره راست مسئول تفکرات خیالی و تصورات و هنر است که در خلق ، استنباء احساس و شوخ طبعی نقش دارد.

 

نیمکره چپ مغز مسئول فعالیت‌های منطقی و ظریف و موشکافانه است. خواندن، نوشتن، تجزیه و تحلیل و دانش و مهارت و مدیریت علوم برعهده این بخش از مغز می‌باشد.

ارتباط قوی بین این دو نیمکره دارای مزیت است. برای مثال نیمکره چپ مغز با پردازش‌های نیمکره راست ، بیان بهتری از احساس را ارائه خواهد داد.


:: برچسب‌ها: وظایف نیمکره ی راست و چپ مغز انسان , مغز انسان دانستنیهای جالب درباره مغز انسان ,



7 کار غلط که جوش ایتان را بدتر میکند
نوشته شده در شنبه 4 آذر 1391
بازدید : 811
نویسنده : رضا بهجتی

 

7 کار غلط که جوش ایتان را بدتر میکند
1 - جوش های خود را فشار ندهید
این کار باعث تشدید آکنه و گسترش التهاب می گردد. اگر لازم باشد که جوش های سر سفید و سر سیاه فشرده شوند، باید این کار توسط پزشک متخصص پوست انجام شود.

2 - 
صورت خود را بیش از حد با آب ولرم و پاک کننده های ملایم  نشویید
جوش صورت به دلیل بهداشت کم و نامناسب نیست. در واقع شستشوی شدید باعث تحریک پوست و تشدید آکنه می شود.

:: برچسب‌ها: انجام دادن کار هایی که جوش هارا بدتر میکند , کارهای غلط که جوش ها را بدتر میکند ,



افزایش ضریب هوش و با هوش شدن
نوشته شده در شنبه 4 آذر 1391
بازدید : 768
نویسنده : رضا بهجتی

 

اگر میخواهید هوش فرزند شما ( یا حتی هوش خود شما ) خیلی بیشتر شود حتما در طول روز از خوراکی های زیر در برنامه ی غذایی خود استفاده کنید. این خوراکی ها عبارتند از :

1 - انبه: این میوه برای زیاد کردن هوش و حافظه معجزه میکند. چون خوردن آن باعث تسریع گردش خود و در نتیجه خون رسانی بیشتر به مغز می شود.

2 - غلاتی مانند سویا، لوبیا، نخود فرنگی و عدس از روغن بسیار مفیدی برخوردارند که در جهت تقویت حافظه لازم است.

3 - اسفناج: اسفناج به دلیل آنزیم‌های موجود در برگ‌هایش، سیناپس بین سلول‌ها را تسهیل می‌بخشد و هوش را تقویت می‌کند. اسفناج از ماده دارویی به نام فولیک اسید برخوردار است که در جهت تقویت حافظه موثر است.

 

4 - قهوه: کافئین قهوه در جهت تقویت حافظه مفید است. قهوه همچنین ضد آلزایمر است و با مصرف مداوم آن دچار آلزایمر نخواهید شد.

5 - تخم مرغ:تخم مرغ ماده بسیار مفیدی در جهت تقویت حافظه است؛ به ویژه این که مادران باردار هنگام بارداری و زمانی که جنینی را در رحم دارند، تخم‌مرغ مصرف کنند در هوش فرزندشان بسیار موثر است.

6 - شکلات تلخ بدون شکر

7 - ماهی: باعث تقویت و رشد سریع‌تر سلول‌های مغز و در نتیجه باعث تقویت حافظه می‌شود. ماهی برای عارضه قلبی نیز مفید است.

8 - ماست: یک پیاله ماست دارای امگا ۳ و دی اچ ای است. امگا ۳ و دی اچ ای مواد بسیار مفیدی در جهت تقویت حافظه است.


:: برچسب‌ها: افزایش ضریب هوش , خوراکی هایی برای افزایش هوش , چگونه با هوش شویم؟ ,



نسخه ای برای زیبایی پاییزی
نوشته شده در شنبه 4 آذر 1391
بازدید : 722
نویسنده : رضا بهجتی

 

 نسخه ای برای زیبایی پاییزی

 

بدن شما هر روز در حال جنگیدن با آلودگی های محیطی و سموم است و این چهره شماست که در معرض تمام این تهدیدات قرار گرفته است.

 

حتی مواد معدنی داخل آب نیز باعث کدر شدن مو ها می شوند. همچنین انواع آلوده کننده های محیطی موجب خشکی پوست شده و همچنین مونواکسید کربن و ازن هم به دیوار حفاظتی رنگ پوست آسیب وارد کرده و منجر به پیری پوست، سرخی و التهاب و خارش آن می شود. خوشبختانه متخصصان عقیده دارند، اعمال تغییراتی کوچک در رژیم غذایی و در مراقبت های زیبایی و بهداشتی روزانه می تواند پوست و موی شما را از لحاظ زیبایی و سم زدایی دگرگون کند.

 


:: برچسب‌ها: نسخه ای برای زیبایی پاییزی , چگونه پوست خود را بازتر و جذاب کنیم ؟ , چگونه مو های خود را زنده کنیم ؟ ,



تپش قلب را با آب انگور درمان کنید
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 808
نویسنده : رضا بهجتی

تپش قلب را با آب انگور درمان کنید!!!!!؟؟؟؟؟

 

تپش قلب به ضربان نامنظم و قوي قلب مي گويند. اين پديده در زن و مرد و در تمامي سنين ديده مي شود. اگرچه اين حالت براي چند ثانيه رخ مي دهد اما اغلب مردم آن را با حمله قلبي اشتباه مي گيرند. تپش قلب علت هاي متعددي دارد.

در اين مطلب به علل، علايم و درمان خانگي آن مي پردازيم.

 

 

*علل:

اضطراب

دستپاچگي

يبوست

استعمال بيش از حد دخانيات

نفخ

استرس

فعاليت هاي فيزيکي

مصرف زياد نوشيدني هاي کافئين دار

تب

اختلال تيروئيد

کم خوني

از دست دادن خون

درد شديد

کمبود اکسيژن

تغييرات هورموني مربوط به يائسگي، حاملگي و قاعدگي

بعضي از داروهاي ضد آلرژي و سرماخوردگي حاوي ماده اي به نام سيدوافدرين

هر کاري که روي قلب فشار وارد مي کند

افزايش فشار روي انقباض عضلات قلب.

 

 

*علايم:

عرق کردن

از حال رفتن

کمبود نفس

ناراحتي در قفسه سينه، ضربان تند

عملکرد ضعيف قلب

 سر گیجه

*درمان خانگي:

مصرف روزي يک ليوان آب انگور مي تواند حالت هاي تپش قلب را تسکين دهد. قبل از خواب يک ليوان آب حاوي يک قاشق غذاخوري عسل و نصف ليوان آب ليمو بخوريد. مصرف ميوه و سبزي تازه را بالا ببريد. فعاليت هاي جسمي مانند شنا، دوچرخه سواري و... را به برنامه روزانه خود اضافه کنيد تا قلب سالمي داشته باشيد. از مصرف نوشيدني هاي کافئين دار بپرهيزيد.


:: برچسب‌ها: تپش قلب چیست؟ , علل تپش قلب , راه های ساده جلوگیری از تپش قلب ,



قلب و گردش خون
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 1046
نویسنده : رضا بهجتی
 
 
   
   
 
 
  قلب در هر دقيقه حدود پنج ليتر خون را از بدن عبور مى‌دهد و اکسيژن و مواد مغذّى را براى حفظ کارکردهاى بدن منتقل مى‌کند. قلب همان‌طور که در شکل نشان داده شده است اساساً يک تلمبهٔ چهار حفره‌اى است. خون ورديدى بدن به حفرهٔ فوقانى راست (دهليز راست) وارد مى‌شود و از آنجا به بطن راست جريان مى‌يابد. بطن راست خون را از طريق شريان ريوى به ريه‌ها تلمبه مى‌کند. در ريه‌ها دى‌اکسيدکربن آزاد و اکسيژن جذب مى‌شود. خون تازهٔ اکسيژن‌دار از طريق وريدهاى ريوى به دهليز چپ باز مى‌گردد و از آنجا به بطن چپ جريان مى‌يابد.  
 
  بطن چپ خون اکسيژن‌دار را به آئورت (شريان اصلى بدن) تلمبه مى‌کند. خون از آئورت و از طريق شريان‌هاى کوچکتر و نهايتاً مويرگ‌ها در تمام بدن توزيع مى‌شود و اکسيژن به بافت‌ها انتشار مى‌يابد و دى‌اکسيدکربن اضافى برداشت مى‌شود. خون از مويرگ‌ها و وريدى‌هائى که به‌تدريج بزرگتر مى‌شوند جريان مى‌يابد و سپس به وريد اجوف و دهليز راست باز مى‌گردد. خون قلب توسط سه شريان کرونرى تأمين مى‌شود. بيمارى اين شريا‌ن‌ها باعث اکثر حملات قلبى و ساير بيمارى‌هاى قلبى مى‌گردد. در ابتدا بيمارى‌هاى عمومى عروق خونى بررسى مى‌شود.  

:: برچسب‌ها: قلب و گردش خون , تحقیق در مورد قلب و گردش خون , ,



بازدید : 789
نویسنده : رضا بهجتی

تاثير استرس مادر در دوران بارداري روي جنينتاثير استرس مادر در دوران بارداري روي جنين

آیا می‌دانید استرس دوران بارداری مادر با جنین چه می‌کند؟
برای تولدش هزار جور تهیه و تدارک دیده بود. لباس‌های رنگ و وارنگ نوزادی، انواع و اقسام پتو و رختخواب که آنها را توی تخت وگهواره پهن کرده بود.
شیشه شیر، ناخن گیر نوزاد، شامپو و صابون و روغن حمام، کالسکه، روروک، صندلی مخصوص غذاخوردن، انواع اسباب بازی، حتی فکرش را کرده‌بود که وقتی کودکش به کلاس اول برود چه کیفی برایش بخرد! اما همه این‌ها با کلی استرس و فشار تهیه شده بود. چقدر سر اینکه به جز گهواره حتما تخت چوبی رنگی هم بخرند، با شوهرش جر و بحث کرده‌ و حرص خورده‌بود.
آخرش هم همسر بیچاره برای اینکه به خانم حامله‌اش فشار عصبی وارد نیاید، حاضر شده بود زیر بار قرض برود! حتما با خود می‌گویید خوب اشکالی ندارد، این چیز‌ها عادی است و با به دنیا آمدن نوزاد همه چیز فراموش می‌شود! اشتباه نکنید.


:: برچسب‌ها: تاثير استرس مادر در دوران بارداري روي جنين , مضرات استرس در دوران بارداری , مضرات استرس ,



کشور که 26 کیلومتر است(عکس) !!!!!
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 871
نویسنده : رضا بهجتی

 

تووالو " کشوری جزیره ای در اقیانوس آرام است و پایتخت آن فونافوتی است. این جزیره که در گروه جزایر پولینزی قرار دارد، سابقا جزایر الیس نامیده میشدهاست. 

 


:: برچسب‌ها: کشوری که فقط 26 کیلومتر است , کوچکترین کشور , کوچکترین کشور +عکس ,



کوچکترین کشور جهان با 6نفر جمعیت !!!
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 813
نویسنده : رضا بهجتی

 کوچکترین کشور جهان با 6نفر جمعیت !!!


شاید شنیدن اینکه ؛ کوچکترین کشور دنیا فقط شش نفر جمعیت دارد، مسخره باشد !؟

به نظر غیر واقعی میاد و شاید هم یک شوخی تلقی بشه ، ولی «مولوسیا» ؛ کشوری در وسط "نوادا"
(
یکی از ایالات کشور آمریکا) است که بنیانگذار آن "کوین بائو" نام دارد، که او با اعلام مرز رسمی ،
کشورش را «جمهوری مولوسیا» نامیده است !
او یک مرد میانسال امریکایی به همراه دو فرزندش با سکنی گزیدن در بخشی از "نوادا" سالهاست
این منطقه را کشور خود معرفی کرده است. به نقل از روزنامه "واشنگتن پست"، این مرد که همسرش
را از دست داده، دارای دو پسر و سه قلاده سگ است و با احتساب حیوانات خانگی اش، جمعیت کشور او ؛ شش نفر است.
این کشور شامل خانه کوین و چند مزرعه کوچک است که در مجموع ۵/۸ هکتار را شامل می شود.

 


:: برچسب‌ها: کوچکترین کشور جهان با , کوچکترین کشور جهان با 6 نفر جمعیت ,